.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ششم اسفند روز همایش خانه مطبوعات

شمال نیوز: رئیس خانه مطبوعات مازندران گفت: با همکاری ارشاد مازندران و استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس و دستگاه‌های اجرایی، بنا داریم سرای روزنامه‌نگاران را راه‌اندازی کنیم.

ریيس هيئت مديره خانه مطبوعات مازندران گفت: نخستين همايش بزرگ فعالان رسانه‌هاي گروهي مازندران با موضوع "رسانه و انقلاب اسلامي" یکشنبه ششم اسفند در تالار اجتماعات دانشگاه آزاد ساري برگزار مي‌شود و از تمامی همکاران درخواست داریم در این همایش حضور به هم رسانند.

وی ادامه داد: گرامیداشت انقلاب اسلامی، زمان و مکان نمی‌شناسد.

نیازآذری یادآور شد: هیئت مدیره خانه مطبوعات در تشکل جدید، علاقه‌مند به همکاری به صورت مشورتی با اصحاب رسانه است و خواستار ارتباط دو سویه بین فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و خانه مطبوعات است.

رئیس خانه مطبوعات مازندران خاطر نشان کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که دور جدید خانه مطبوعات با آن مواجه است، تحول ساختاری است.

نیازآذری با بیان اینکه رویکرد خانه مطبوعات، مشارکت محور است، ادامه داد: نظام دریافت پیشنهادات را در خانه مطبوعات طراحی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کمک به اقتصاد رسانه از اولویت‌های دیگر خانه مطبوعات است، تصریح کرد: در سال جاری، رسانه‌ها متأثر از اقتصاد کشور، سختی‌های زیادی را تحمل کردند.

نیازآذری با اشاره به اینکه هر رسانه حداقل 10 شغل مستقیم ایجاد می‌کند، گفت: امروز رسانه به فضای اشتغال استان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات قصد دارد شورای حکمیت راه‌اندازی کند، افزود: این شورا برای حل اختلافات درون صنفی، راه‌اندازی می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات مازندران با اشاره به مسئله نظام نقل و انتقال خبرنگاران یادآور شد: برخی خبرنگاران، بدون ضابطه از یک رسانه به رسانه دیگر کوچ می‌کنند و رسیدگی این موضوع را در دستور کار خانه مطبوعات قرار می‌دهیم.

وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی خبرنگاران و سطوح مختلف رسانه، مورد تاکید جدی خانه مطبوعات است.

نیازآذری با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی را مد نظر قرار می‌دهیم گفت: در صدد هستیم تقویم آموزشی لحاظ شود.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی خبرنگاران از جمله اولویت‌های خانه مطبوعات است، تصریح کرد: هر خبرنگار در خانه مطبوعات دارای یک سابقه و شناسنامه می‌شود و در صورت فراهم شدن زمینه، این کار را در وب انجام می‌دهیم.

نیازآذری ادامه داد: برخی خبرنگاران عضو خانه مطبوعات هستند و برخی در سرمای زمستان و گرمای تابستان مشغول کار و فعالیت هستند و این دو دسته در مشوق‌ها با یک نگاه دیده می‌شوند و در نظر داریم این خبرنگاران پالایش شوند.

وی افزود: در نظر داریم هدایایی که کسب می‌شود متوجه افرادی شود که در صنف مشغول به کار هستند.

نیازآذری یادآور شد: از مدیران مسئول تقاضا داریم در صدور معرفی‌نامه‌ها، به سابقه افراد توجه شود چرا که این بی‌توجهی و ورود افراد غیر مرتبط در حیطه رسانه، ظلم به همکارانی است که در این عرصه مشغول به فعالیت هستند.

رئیس خانه مطبوعات مازندران خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات در سال آینده، در دستور کار است چرا که معتقدیم جشنواره عامل انگیزشی برای ارتقای نشریات است.

وی گفت: بر اساس مصوبه هیئت مدیره خانه مطبوعات، رابط شهرستان‌ها با انتخابات، انتخاب می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات مازندران خاطر نشان کرد: دیگر نمایندگی منطقه‌ای برای خانه مطبوعات نداریم و در نظر داریم از ظرفیت همه خبرنگاران استفاده کنیم.

نیازآذری ادامه داد: فراخوان و نحوه ثبت‌نام، متعاقبا اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه نشریات به روز و فعال، می‌توانند در توسعه استان مؤثر باشند، گفت: شعار صنفی و تخصصی در حوزه رسانه برای سال 92 تعیین کرده و به داوری همکاران می‌گذاریم.

نیازآذری در رابطه با وجود اختلاف در اعضای خانه مطبوعات مازندران، اظهار داشت: اختلاف سلیقه و نظر در همه جا وجود دارد و اگر اختلاف نظر نباشد، آن اشکال است.

وی با بیان اینکه در تفاوت‌ها و اختلافات است که قول احسن انتخاب می‌شود، گفت: باید اختلافات را بپذیریم، اختلاف چالش نیست.

نیازآذری یادآور شد: با همکاری ارشاد مازندران و استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس و دستگاه‌های اجرایی، بنا داریم سرای روزنامه‌نگاران را راه‌اندازی کنیم./ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.343 seconds.